CONDICIONS D'ÚS DEL LLOC
Els preus aplicables són els indicats a la pàgina web en la data de la comanda.
L'empresa es reserva el dret a canviar els preus sense afectar, llevat del que es menciona a continuació, a les comandes realitzades amb anterioritat i formalitzades per la nostra part amb la "Confirmació d'enviament".
Els preus dels nostres productes s'expressen en euros i també inclouen l'IVA (Impost sobre el Valor Afegit).
Els preus dels nostres productes exclouen les despeses possibles que es puguin originar segons les condicions d'enviament. El preu final de cada comanda quedarà reflectit en el resum de la compra abans de formalitzar el pagament, tenint sempre en compte que els enviaments de comandes superiors a 80 € a Península i Balears són gratuïts.
Si ocasionalment i de forma absolutament involuntària MACSON cometés algun error tècnic o humà i assignés un preu equivocat a un producte, raonablement previsible o detectable com a tal per l'usuari, i el producte amb error en el seu preu fos objecte de compra per l'usuari, se li informarà el més aviat possible i podrà optar, o bé per reconfirmar la seva compra al preu correcte, o bé per anul·lar-la. Però si no fos possible posar-se en contacte amb el client, la comanda es considerarà cancel·lada, reembolsant-se a l'usuari la totalitat abonada.
L'empresa no estarà obligada a subministrar cap producte a preu inferior incorrecte (incloent després de la "Confirmació d'Enviament"), si l'error en el preu és obvi i inequívoc i hagués pogut ser reconegut de forma raonable per l'usuari i/o per l'empresa.
OFERTES, PROMOCIONS I CÒDIGS DESCOMPTE
FORMES DE PAGAMENT
ENVIAMENT I TRANSPORT
Els enviaments a la península espanyola i Balears són gratuïts per a comandes superiors a 80€. Si la teva comanda és inferior, les despeses d’enviament tenen un cost de 6,49€. Els enviaments a Canàries, Ceuta, Melilla i altres territoris fora d’Espanya tenen un cost addicional, que es mostrarà i abonarà durant la compra.
El preu del transport no el fixem nosaltres, sinó que són les tarifes que ens apliquen els nostres transportistes. Per això, si hi ha retards o pèrdues, no ens podem responsabilitzar, ja que són empreses externes.
Les comandes s’envien un cop confirmem que el producte està disponible i hem rebut el pagament.
A la península espanyola, l’entrega sol tardar entre 24 i 48 hores laborables; a Balears, Ceuta i Melilla, entre 48 i 72 hores.*
*Aquest termini és orientatiu i pot retardar-se una mica en èpoques de rebaixes.
Pots rebre la teva comanda a qualsevol adreça vàlida, excepte a bústies de correus, i és important que facilitis una adreça correcta.
Per seguir el teu enviament, pots utilitzar la plataforma Sendcloud, on veuràs tota la informació actualitzada.
Si no hi ha ningú per rebre la comanda, l’agència deixarà una nota i intentarà contactar amb tu. Si no et localitzen, hauràs de posar-te en contacte amb ells per acordar una nova entrega.
A més, tens a la teva disposició els serveis gratuïts “ Click & Collect” a qualsevol de les nostres botigues.
RESOLUCIÓ DE LITIGIS EN LÍNIA
Conforme a l'Art. 14.1 del Reglament (UE) 524/2013, la Comissió Europea facilita una plataforma d'accés gratuït per a la resolució de conflictes en línia entre el client i la marca, sense necessitat de recórrer als tribunals de justícia, mitjançant la intervenció d'un tercer, anomenat Organisme de resolució de litigis, que actua com a intermediari entre ambdues parts. Aquest organisme és neutral i dialogarà amb ambdues parts per aconseguir un acord, podent finalment suggerir i/o imposar una solució al conflicte.
Enllaç a la plataforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
CANVIS I DEVOLUCIONS
DRET DE DESISTIMENT
El Client té dret a desistir de la compra i a retornar el(s) producte(s) adquirits i/o a canviar la seva talla (excepte els productes descrits al punt següent), sense necessitat de justificació, en un termini de 30 dies naturals a comptar des de la data de recepció. En cas que els productes de la comanda es lliurin per separat, en dates diferents, a efectes de devolució operarà la data de recepció de l’últim producte.
Si el client decidís quedar-se algun producte i, en conseqüència, cancel·lar parcialment la seva comanda, o retornar els productes, haurà de fer-se càrrec de les despeses de gestió.
Per exercir el dret de desistiment, el client haurà de notificar la seva decisió a través del correu electrònic clients@macson.es.
A) Condicions dels canvis i/o devolucions
Macson no podrà acceptar ni canvis ni devolucions de peces usades o danyades (excepte en cas de tara i/o defecte de qualitat o fabricació). Per motius d’higiene, no es podran retornar productes com roba interior ni mascaretes. Les peces i accessoris personalitzats o amb arranjaments no es poden canviar ni retornar.
B) Gratuïtat de la devolució
La devolució és gratuïta sempre que es realitzi a botiga física. Per a les devolucions enviades al nostre magatzem, els clients hauran d’assumir les despeses d’enviament.
Adreça d’entrega per a devolució:
Magatzem Macson
Carrer Indústria, 31
Tona, 08551 Barcelona (Espanya)
C) Termini per rebre la devolució de l’import
Un cop hàgim rebut el producte, verificarem i aprovarem que la devolució dels productes estigui en bon estat i en les condicions esmentades anteriorment (amb l’embalatge original, amb les etiquetes posades i qualsevol accessori, en les mateixes condicions en què van ser enviats, sense haver estat usats, rentats ni amb arranjaments), excepte en cas de tara o defecte indicat, si n’hi hagués.
En cas d’aprovar la devolució, us ho comunicarem per correu electrònic amb una data aproximada per a l’ingrés de l’import de la devolució. El termini pot variar segons els tràmits bancaris, que depenen de la forma de pagament i de cada entitat bancària.
Si l’import de la devolució és incorrecte, podeu posar-vos en contacte amb el nostre departament d’atenció al client online mitjançant el correu electrònic clients@macson.es, i intentarem solucionar-ho el més aviat possible.
D) Procediment per a les devolucions online
Per procedir a una devolució caldrà clicar en el següent enllaç: https://macson.shipping-portal.com/rp/, on sereu redirigits a la nostra plataforma de devolucions. Per gestionar una devolució, haureu d’utilitzar el mateix correu electrònic que es va usar en la compra. Un cop completats els passos a la plataforma i rebuts els productes, procedirem a la devolució de l’import després de comprovar l’estat dels mateixos.
E) Procediment per a les devolucions a les botigues Macson
Podreu retornar les peces a qualsevol de les nostres botigues en les condicions descrites anteriorment. El reemborsament de l’import es farà en efectiu o amb targeta de crèdit.
F) Condicions específiques per a devolucions en promocions
En cas de devolucions en promocions, si l’import de la compra menys la devolució no supera l’import establert en la promoció, es cancel·larà el descompte o promoció aplicada en el moment de la primera compra.
G) Condicions específiques per a canvis
El client té la possibilitat de canviar qualsevol dels nostres productes comprats a través de la nostra botiga online. Per això, haurà de seguir el procediment de devolucions en els terminis i condicions indicats. Un cop retornat el producte, haurà de fer una nova compra amb la talla o color desitjat.
Les peces i accessoris personalitzats no es poden canviar ni retornar.
Així mateix, també podreu canviar els productes per una altra talla, color o per un altre producte diferent en qualsevol de les nostres botigues físiques MACSON, sempre que es trobin en les perfectes condicions descrites anteriorment i es faci dins del termini de 30 dies indicat.
Per oferir un millor suport al client, si voleu realitzar un canvi, també podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic clients@macson.es perquè el nostre departament corresponent pugui ajudar-vos en la gestió.