USUARI
L'usuari declara que és major d'edat (18 anys) i disposa de la capacitat legal necessària per contractar els productes oferts a la web d'acord amb les condicions que es desglossen més avall, les quals declara comprendre i acceptar.
L'usuari és el responsable de facilitar les seves dades correctament en els processos de contractació establerts a la pàgina web de MACSON, havent d'prestar especial atenció quant a la introducció de les dades de caràcter personal, bancàries i de lliurament de la comanda.
L'usuari es compromet a no realitzar les següents conductes, per constituir fets delictius penats per la llei:
> Facilitar dades falses del comprador o del número de la targeta utilitzada com a mitjà de pagament.
> Utilitzar dades de persones diferents a les del comprador.
> Usurpar la condició de titular de targetes alienes.
> Utilitzar números de targeta generats per programes informàtics o algoritmes similars.
MACSON no es responsabilitza de la veracitat i exactitud de les dades omplertes per l'usuari i per aquest motiu no assumirà cap responsabilitat sobre persones que incompleixin la normativa.
En registrar-se a la pàgina web de MACSON, l'usuari escollirà una contrasenya que posteriorment li serà confirmada per e-mail. L'usuari haurà de custodiar degudament les claus i contrasenyes facilitades per al seu accés com a usuari registrat, donat que són de caràcter personal i confidencial, sent l'usuari responsable del seu ús per una tercera persona per incompliment del seu deure de custòdia.
MACSON es reserva el dret a cancel·lar el compte d'accés d'un usuari si es detecten actes fraudulents, especulatius o de mala fe en la utilització d'aquest servei.
PROCÉS DE COMPRA
El procés de compra és el següent:
a) Elecció de productes
Podeu escollir el producte fent clic sobre la imatge desitjada, on podreu ampliar les seves característiques amb més detall obrint la fitxa de cadascun (talla, quantitats, colors, etc.). Els productes s'han d'afegir a la cistella, i un cop finalitzada la vostra selecció, que podreu repetir tantes vegades com desitgeu, fareu clic a "finalitzar comanda" per seguir formalitzant la vostra compra.
b) Registre de les seves dades
Per realitzar la compra podreu identificar-vos com a usuari de la plataforma amb el vostre correu electrònic i contrasenya, donar-vos d'alta creant un nou usuari en el moment o bé, si ho preferiu, comprar com a convidat i només se us demanaran les dades estrictament necessàries per gestionar la vostra comanda.
c) Detalls del lliurament
Escolliu l'opció que més us convingui per al lliurament de la vostra comanda. Podeu introduir una adreça de lliurament en el punt que desitgeu o bé recollir-la a qualsevol de les nostres botigues. La mateixa plataforma calcularà les despeses d'enviament depenent de la zona o el país d'enviament.
d) Pagament
Les formes de pagament admeses són a través de targeta bancària de crèdit (Visa, MasterCard, American Express i Bizum) i a través del sistema Paypal. Ompliu els camps necessaris corresponents a la forma de pagament escollida, disposant de l'opció per sol·licitar factura, omplint les dades fiscals.
e) Confirmació de la comanda
Us preguem que comproveu que tots els detalls de la vostra compra són correctes (productes, característiques, quantitats, lloc de lliurament, import total, etc.) realitzant un clic a "finalitzar compra" per formalitzar la vostra compra. Un cop rebuda la vostra sol·licitud de compra, MACSON procedirà a revisar i verificar que aquesta compleix amb tots els requisits per a la seva tramitació. Llavors rebreu un correu electrònic en què MACSON us confirma que la vostra comanda ha estat realitzada.
f) Recepció de tiquet de compra
A la recepció del producte s'inclou una còpia impresa del tiquet de la compra realitzada.
DISPONIBILITAT DEL PRODUCTE
Totes les comandes estan subjectes a la disponibilitat dels productes, per la qual cosa si es produeixen incidències pel que fa al seu subministrament o si no queden productes en estoc, el client serà informat immediatament, i es procedirà al reemborsament de l'import del producte o productes sense estoc.
En el cas que un producte no estigui disponible, però altres dins del mateix pedido sí, l'usuari serà informat per telèfon o per correu electrònic de l'anul·lació únicament dels productes no disponibles. La resta de la comanda seguirà el seu curs perquè el client ho rebi el més aviat possible.
PREUS
Els preus aplicables són els indicats a la pàgina web en la data de la comanda.
L'empresa es reserva el dret a canviar els preus sense afectar, llevat del que es menciona a continuació, a les comandes realitzades amb anterioritat i formalitzades per la nostra part amb la "Confirmació d'enviament".
Els preus dels nostres productes s'expressen en euros i també inclouen l'IVA (Impost sobre el Valor Afegit).
Els preus dels nostres productes exclouen les despeses possibles que es puguin originar segons les condicions d'enviament. El preu final de cada comanda quedarà reflectit en el resum de la compra abans de formalitzar el pagament, tenint sempre en compte que els enviaments de comandes superiors a 80 € a Península i Balears són gratuïts.
Si ocasionalment i de forma absolutament involuntària MACSON cometés algun error tècnic o humà i assignés un preu equivocat a un producte, raonablement previsible o detectable com a tal per l'usuari, i el producte amb error en el seu preu fos objecte de compra per l'usuari, se li informarà el més aviat possible i podrà optar, o bé per reconfirmar la seva compra al preu correcte, o bé per anul·lar-la. Però si no fos possible posar-se en contacte amb el client, la comanda es considerarà cancel·lada, reembolsant-se a l'usuari la totalitat abonada.
L'empresa no estarà obligada a subministrar cap producte a preu inferior incorrecte (incloent després de la "Confirmació d'Enviament"), si l'error en el preu és obvi i inequívoc i hagués pogut ser reconegut de forma raonable per l'usuari i/o per l'empresa.
OFERTES, PROMOCIONS I CÒDIGS DESCOMPTE
Les ofertes, promocions o codis de descompte de Macson no són acumulables i es limiten a un per persona i per comanda si no s'indica el contrari. Únicament es pot utilitzar un codi de descompte per comanda i per cistella de compra.
Els codis de descompte no són reemborsables ni poden ser bescanviats per diners en efectiu i en cas de devolució o canvi no es tornarà el valor del codi o la promoció.
Si disposeu d'un codi promocional podreu utilitzar-lo abans de finalitzar la vostra comanda al ‘Resum de la comanda’. Introduïu el codi promocional a ‘Afegir Val de regal’ i feu clic a ‘Validar’. Si el codi de descompte és vàlid veureu aplicat el descompte a ‘La meva compra’ a la part dreta de la pantalla. En el cas que el codi es pugui utilitzar a botiga física, ensenyeu el codi a caixa perquè us l'apliquin a la vostra compra.
FORMES DE PAGAMENT
Totes les transaccions es duen a terme a través del sistema de pagament segur, i les dades confidencials de pagament es transmeten directament i de forma encriptada a l'entitat encarregada del cobrament.
Les formes de pagament que es poden escollir per formalitzar les compres a través de la nostra pàgina web són les següents:
> Targetes bancàries de crèdit: Visa, Mastercard, American Express.
> Sistema PayPal (serà redireccionat a la pàgina de PayPal per realitzar el pagament).
> Bizum.
En qualsevol cas, l'elecció del mitjà de pagament es realitza durant el procés de compra a la pantalla corresponent, i en funció de l'opció de pagament escollida, accedirà a omplir els camps necessaris per formalitzar el pagament de la seva compra.
Els proveïdors o emissors de mitjans de pagament poden adoptar mesures antifrau que comportin el rebuig de cert tipus d'operacions. MACSON no és responsable de l'aplicació d'aquest tipus de polítiques de seguretat.
El pagament es realitzarà a la finalització del procés de compra, i serà condició indispensable per a la formalització del mateix. En cap cas es podrà realitzar el pagament amb posterioritat. No s'admet el pagament mitjançant procediments ajornats, com ara l'enviament contra reemborsament o transferència.
ENVIAMENT I TRANSPORT
Els enviaments a territori peninsular espanyol i a les Illes Balears seran gratuïts en comandes a partir de 80€. Per a comandes enviades a territori peninsular i a les Illes Balears inferiors a 80€, els costos d'enviament són de 6,49€. La pàgina web calcularà els despeses d'enviament fora del territori peninsular i de les Illes Balears.
Els enviaments es realitzaran un cop confirmada la disponibilitat del producte en estoc i un cop confirmat el pagament.
El termini d'entrega en territori peninsular espanyol s'estima que serà de 24 a 48 hores*, de dilluns a divendres, per a aquelles comandes realitzades en dies laborables. En territori insular espanyol, Ceuta i Melilla s'estima que serà de 48 a 72 hores*, de dilluns a divendres, per a aquelles comandes realitzades en dies laborables.
*En temporada de Rebaixes i producte Outlet, les entregues poden retardar-se.
No obstant això, MACSON s'esforçarà per respectar aquest termini, no sent responsable en cas de sobrepassar el termini inicialment estimat per qualsevol causa. Els enviaments a Canàries, Ceuta i Melilla i a la resta de territoris fora d'Espanya no són gratuïts, tindran el cost específic que s'indiqui en cada moment en el procés de compra; aquestes despeses es paguen per avançat en el procés de compra mitjançant les formes de pagament establertes en aquesta pàgina web. Quant al termini d'entrega, trobarà igualment els terminis durant el procés de compra, que vindran determinats per les companyies de transport. La compra es pot recepcionar en qualsevol adreça sempre que aquesta no sigui un apartat de correus.
MACSON no es responsabilitza si les adreces de lliurament són incorrectes o incompletes. Pot realitzar la seva comanda i establir una adreça de lliurament diferent de la de les seves dades personals. D'aquesta manera, busquem oferir-li la major facilitat i comoditat possible. Pot consultar l'estat d'un enviament a través de la plataforma Outvio, on veurà reflectida i actualitzada tota la informació referent a la seva comanda.
En cas de no poder realitzar l'entrega per absència del destinatari, l'agència de transport deixarà una nota indicativa i intentarà connectar per telèfon amb el destinatari. Després d'un intent fallit, el client haurà de contactar amb l'agència de transport per procedir amb l'entrega.
També està disponible el servei "Pick&Collect" a qualsevol de les nostres botigues.
RESOLUCIÓ DE LITIGIS EN LÍNIA
Conforme a l'Art. 14.1 del Reglament (UE) 524/2013, la Comissió Europea facilita una plataforma d'accés gratuït per a la resolució de conflictes en línia entre el client i la marca, sense necessitat de recórrer als tribunals de justícia, mitjançant la intervenció d'un tercer, anomenat Organisme de resolució de litigis, que actua com a intermediari entre ambdues parts. Aquest organisme és neutral i dialogarà amb ambdues parts per aconseguir un acord, podent finalment suggerir i/o imposar una solució al conflicte.
Enllaç a la plataforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
CANVIS I DEVOLUCIONS
DRET DE DESISTIMENT
El Client té dret a desistir de la compra i retornar el/els producte(s) adquirits i/o canviar la seva talla (excepte els productes descrits en el següent punt), sense necessitat de justificació, en un termini de 30 dies naturals a comptar des de la data de la seva recepció. En cas que els productes de la comanda es lliurin per separat, en dates diferents, a efectes de devolució operarà la data de recepció de l'últim producte.
En cas que el client retorni tots els productes de la seva comanda dins dels primers catorze (14) dies naturals des de la recepció de l'últim producte, se li reemborsarà tots els pagaments rebuts després de la compra, incloent-hi les despeses d'enviament.
Si el client decidís quedar-se amb algun producte i, consegüentment, cancel·lar parcialment la seva comanda, o retornar els productes després dels catorze (14) dies naturals però dins dels referits 30 dies naturals, se li reemborsarà únicament el preu pagat pels productes i els costos d'enviament no es tornaran.
Per exercir el dret de desistiment, el client haurà de notificar la seva decisió a través de l'email clientes@macson.es
A) Condicions de canvis i/o devolucions
Macson no podrà acceptar ni canvis ni devolucions de peces usades o danyades (sempre que no es tracti d'una tara i/o defecte de qualitat o fabricació). Per motius d'higiene, no podran retornar-se productes com la roba interior ni mascaretes. Les peces i accessoris personalitzats o amb arranjaments no es poden canviar ni retornar.
B) Condicions de canvis i/o devolucions
Macson no podrà acceptar ni canvis ni devolucions de peces usades o danyades (sempre que no es tracti d'una tara i/o defecte de qualitat o fabricació). Per motius d'higiene, no podran retornar-se productes com la roba interior ni mascaretes. Les peces i accessoris personalitzats o amb arranjaments no es poden canviar ni retornar.
C) Gratuïtat de la devolució
La devolució és gratuïta sempre que es retorni a la botiga física o es deixi en un punt de recollida (Oficina de Correus) dins del territori de la Península i les Illes Balears.
Per a les devolucions amb recollida a domicili, es descontaran 3,95€ de la devolució en el moment de l'abonament.
Per a comandes fora del territori peninsular i les Illes Balears, els canvis i devolucions els assumirà el client.
Adreça de lliurament per a devolucions:
Almacén Macson
Carrer Indústria, 31 Tona, 08551 Barcelona (Espanya)
D) Termini per rebre la devolució de l'import
Un cop hàgim rebut el producte, verificarem i aprobarem que la devolució dels productes estigui en bon estat i en les condicions esmentades anteriorment (amb el seu embalatge original, amb les etiquetes posades i qualsevol accessori, en les mateixes condicions en què li van ser enviats, sense haver estat usats, rentats ni amb arranjaments), exceptuant la pròpia tara o defecte indicat si hagués.
En cas d'aprovar la devolució, li comunicarem via correu electrònic una data aproximada d'ingrés de l'import de la devolució. El termini pot veure's afectat pel propi tràmit bancari i aquest variarà en funció de la forma de pagament i de cada entitat bancària.
Si l'import de la devolució és incorrecte, pot posar-se en contacte amb el nostre departament d'atenció al client en línia, mitjançant l'email clientes@macson.es, i tractarem de solucionar-ho el més aviat possible.
E) Procediment per a les devolucions en línia
Per procedir a una devolució hauran de clicar en el següent enllaç https://macson.shipping-portal.com/rp/ on els reenviarà a la nostra plataforma de devolucions. Per gestionar una devolució hauran d'utilitzar el mateix email que s'ha usat en la compra. Un cop completats els passos a la mateixa plataforma, quan ho rebem i comprovem l'estat dels mateixos, procedirem a la devolució de l'import.
F) Canvis en botiga física
El Client també pot realitzar el canvi de producte a qualsevol de les nostres botigues (excepte productes Outlet) sense necessitat de demanar cita prèvia. Si en el moment del canvi no hi ha disponibilitat del producte desitjat, s'ofereix la possibilitat de reservar-ho.
G) Condicions específiques per a devolucions en promocions
En cas de devolucions en promocions, si l'import de la compra menys la devolució no supera l'import establert en la promoció, s'anul·larà el descompte o promoció aplicada en el moment de la primera compra.
H) Condicions específiques per a canvis.
El client té la possibilitat de canviar qualsevol dels nostres productes, comprats a través de la nostra botiga en línia. Per poder fer-ho, haurà de seguir el procediment de devolucions, en els terminis i condicions específicament assenyalades. Un cop retornat el producte, haurà de procedir amb una nova compra amb la talla o color desitjat.
Les peces i accessoris personalitzats no es poden canviar ni retornar.
Així mateix, també podrà canviar els productes per una altra talla o color o per un altre producte diferent a qualsevol de les nostres botigues físiques MACSON, sempre que es trobin en les perfectes condicions descrites en el apartat anterior i es realitzin en el termini de 30 dies assenyalat.
Amb l'objectiu de donar suport al client, si vol fer un canvi, també podrà posar-se en contacte amb nosaltres a través de l'email clientes@macson.es perquè el nostre departament corresponent pugui ajudar en la gestió.
PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ CLUB MACSON
Per formar part del programa de fidelització de Macson ‘Club Macson’, els usuaris hauran de donar-se d'alta prèviament a través del formulari disposat al lloc web així com també a qualsevol de les nostres botigues físiques.
En marcar la casella ‘He llegit i acceptat la política de privacitat i les condicions d'ús’ durant el registre o al continuar utilitzant qualsevol dels serveis del programa, l'usuari confirma que coneix els termes i condicions i accepta estar obligat per aquests. Si l'usuari no està d'acord amb els presents termes i condicions, no podrà formar part del programa de fidelització.
A Macson ens reservem el dret de modificar els termes i condicions en qualsevol moment. S'informarà l'usuari dels referits canvis ja sigui per correu electrònic o a través de la pàgina web.
A) Registre
Qualsevol persona física amb plena capacitat jurídica pot sol·licitar el registre a través de la pàgina web o bé a qualsevol de les botigues físiques Macson.
Amb tal que l'usuari accepti els Termes i condicions quan s'ha registrat en alguna de les nostres botigues físiques, per activar el seu compte haurà de verificar el seu correu a través d'un enllaç que li arribarà al seu correu electrònic. Amb aquesta verificació, l'usuari també estarà acceptant els Termes i condicions que ens ocupen.
Tota la informació que l'usuari proporcioni durant el registre ha de ser verídica, precisa, completa i actualitzada. Amb la finalitat de verificar el seu compte, Macson podrà sol·licitar informació addicional de verificació.
En cas que Macson detecti que l'usuari està involucrat en alguna activitat sospitosa o que ha proporcionat informació inexacta o incompleta durant el procés de registre o posteriorment, que ha violat els presents termes i condicions, podran suspendre temporalment el compte fins que la causa de la suspensió hagi estat eliminada. Si no s'elimina dicha causa es podrà bloquejar el compte perdent així, totes les avantatges del mateix així com també els euros acumulats.
Els usuaris són responsables de mantenir el deure de confidencialitat de la informació del seu compte i informaran immediatament a Macson de qualsevol accés i/o ús no autoritzat del mateix.
B) Normes de funcionament del programa
Per poder accedir a les avantatges del programa hauràs d'identificar-te a la botiga física o en línia amb l'email que et vas donar d'alta.
*Si et dones d'alta a la botiga física, per accedir en línia com a primera vegada, hauràs de crear un compte nou amb el mateix email facilitat a la botiga perquè així, es sincronicin els teus comptes.
A la botiga el client haurà d'identificar-se amb la targeta virtual del Club Macson descarregada al mòbil o identificar-se com a soci cada vegada que efectui una compra a qualsevol de les nostres botigues Macson.
Sent soci del Club Macson, totes les compres acumulen € de descompte que s'aniran acumulant al compte del client.
Cada euro de compra a Macson acumula 0,025 € que es registrarà al teu compte. Macson es reserva el dret de modificar aquest valor a l'alta o a la baixa en qualsevol moment.
Els € acumulats podran utilitzar-se a qualsevol botiga Macson d'Espanya i Andorra (física i en línia) amb una caducitat de dotze mesos des de la darrera compra.
C) Consultar € acumulats
Pots consultar els teus € acumulats tant a la teva compte a l'àrea de client de la nostra pàgina web macson.es com descarregant la teva targeta virtual del Club Macson al teu telèfon mòbil.
La caducitat dels € acumulats serà de dotze mesos des de la darrera compra realitzada.
Cada vegada que es faci ús dels € acumulats, el saldo del soci quedarà a zero.
D) Baixa i/o cancel·lació del programa
Macson podrà revocar la subscripció al programa de fidelització Club Macson de qualsevol dels socis en cas d'incompliment d'alguns dels deures que tenen assignats, si es detecten actes fraudulents o de mala fe, mitjançant notificació per correu electrònic.
El soci podrà, així mateix, cancel·lar la seva subscripció al Club Macson en qualsevol moment des de;
-
L'àrea privada del seu compte a la nostra pàgina web. Clicant en ‘comunicacions comercials’. Allí podrà modificar els canals de comunicació i si desactiva l'email es donarà de baixa automàticament del Club Macson.
-
A la part inferior de qualsevol de les nostres comunicacions per correu electrònic.
Qualsevol dels dos mètodes comportarà la pèrdua de tots els € acumulats i beneficis del programa i no seran recuperats en cas de reingrés.
Macson es reserva el dret de cancel·lar el programa CLUB MACSON en qualsevol moment i sense motiu justificat.
E) Modificació de condicions del programa
Macson podrà modificar les presents condicions si efectua la seva comunicació als socis Macson, requisit que les parts convenen expressament que es considera complert amb la publicació de les variacions a través de macson.es i/o punts de venda.