Els enviaments a territori peninsular espanyol i Illes Balears seran gratuïts en comandes a partir de 80€. Per a comandes enviades a territori peninsular i Illes Balears inferiors a 80€, els costos d’enviament són de 6,49€. La pàgina web calcularà les despeses d'enviament fora del territori peninsular i Illes Balears.

Els enviaments es realitzaran una vegada confirmada la disponibilitat del producte en estoc i un cop confirmat el pagament.

El termini d’entrega que s'estableixi a la pàgina web tindrà caràcter merament indicatiu. En territori peninsular espanyol s'estima que serà de 24 a 48 hores, de dilluns a divendres, per a aquelles comandes realitzades en dies laborables. En territori insular espanyol, Ceuta i Melilla, s'estima que serà de 48 a 72 hores, de dilluns a divendres, per a aquelles comandes realitzades en dies laborables.

En temporada de rebaixes i producte d’Outlet les entregues poden demorar-se.

No obstant això, MACSON farà tot el possible per respectar aquest termini, no sent responsable en cas de sobrepassar el termini inicialment estimat per qualsevol causa. Els enviaments a Canàries, Ceuta i Melilla i la resta de territoris fora d'Espanya no són gratuïts, i tindran el cost específic que s’indiqui en cada moment en el procés de compra; aquestes despeses s'abonaran per avançat en el procés de compra mitjançant les formes de pagament establertes en aquesta pàgina web. Pel que fa al termini d'entrega, també trobarà els terminis durant el procés de compra, que estaran determinats per les companyies de transport. La compra es pot rebre en qualsevol adreça sempre que aquesta no sigui un apartat de correus.

MACSON no es responsabilitza si les adreces d’entrega són incorrectes o incompletes. Pots realitzar la teva comanda i establir una adreça d’entrega diferent a la de les teves dades personals. D’aquesta manera, busquem oferir-te la màxima facilitat i comoditat possible. Pots consultar l’estat d'un enviament a través de la plataforma de seguiment on veuràs reflectida i actualitzada tota la informació referent a la teva comanda.

En cas de no poder realitzar l’entrega per absència del destinatari, l'agència de transport deixarà una nota indicativa i intentarà contactar per telèfon amb el destinatari. Després d’un intent fallit, el client haurà de contactar amb l'agència de transport per procedir amb l’entrega.

També està disponible el servei "Clik&Collect" en qualsevol de les nostres botigues.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead O Reset password