Em falta un article en la meva comanda
A Macson utilitzem un sistema de control molt definit a l’hora d’embalar les comandes. De tota manera, si per alguna raó et trobes en aquesta situació, no et preocupis. Contacta amb nosaltres amb el teu número de comanda i la referència de l’article que falta perquè puguem revisar els nostres protocols. Un cop detectat l’error, t’enviarem el producte sense cap cost per a tu.
He rebut un article incorrecte o defectuós
En aquest cas, abans que res, volem demanar-te mil disculpes. No et preocupis, ens encarregarem de recollir el producte defectuós a casa teva i t’enviarem novament l’article correcte.
Si et trobes en aquesta situació, contacta amb nosaltres perquè puguem gestionar el cas el més aviat possible.
Necessito la factura de la meva compra
Si necessites la factura de la teva compra, pots sol·licitar-la durant el mateix procés de compra a la nostra pàgina web. En cas que la sol·licitis, s’afegirà a la comanda juntament amb l’albarà i també t’ho enviarem per correu electrònic.
Recorda que, per poder tramitar la factura, sol·licitem alguns camps obligatoris que hauràs de completar en aquell moment.
No puc finalitzar la meva comanda en línia
Si necessites ajuda per finalitzar la teva comanda en línia, contacta amb nosaltres a través de clients@macson.es.