<div class="ps_content-page-text-box">
<h3 id="accordion-184" class="ps_content-page-title">Falta un article a la meva comanda</h3>
<p class="ps_content-page-text">A Macson utilitzem un sistema de control molt definit a l’hora d’empaquetar les comandes. De totes maneres, si per alguna raó et trobes en aquesta situació, no et preocupis. Contacta amb nosaltres amb el teu número de comanda i la referència de l’article que falta perquè puguem revisar els nostres protocols. Un cop detectat l’error, et reenviaríem el producte sense cap cost per a tu.</p>
</div>
<div class="ps_content-page-text-box">
<h3 id="accordion-185" class="ps_content-page-title">He rebut un article incorrecte o defectuós</h3>
<p class="ps_content-page-text"> En aquest cas, abans de res, et volem demanar mil disculpes. No et preocupis, ens encarregarem de passar a recollir el producte defectuós a casa teva i t’enviarem de nou l’article correcte.</p>
<p class="ps_content-page-text">Si et trobes en aquesta situació, contacta amb nosaltres perquè puguem gestionar el cas el més ràpidament possible.</p>
</div>
<div class="ps_content-page-text-box">
<h3 id="accordion-186" class="ps_content-page-title">Necessito la factura de la meva compra</h3>
<p class="ps_content-page-text">Si necessites la factura de la compra, la pots sol·licitar durant el mateix procés de compra a la nostra pàgina web. En cas que la sol·licitis, s’afegirà a la comanda juntament amb l’albarà i també te la enviarem per correu electrònic.</p>
<p class="ps_content-page-text">Recorda que per poder tramitar la factura demanem uns camps obligatoris que hauràs d’emplenar en el mateix moment.</p>
</div>
<div class="ps_content-page-text-box">
<h3 id="accordion-187" class="ps_content-page-title">No puc finalitzar la meva comanda en línia</h3>
<p class="ps_content-page-text">Si necessites ajuda per finalitzar la teva comanda en línia, contacta amb nosaltres a través de clientes@macson.es.</p>
</div>