No estava a casa quan han vingut a lliurar-me el paquet
No et preocupis, els transportistes fan fins a 3 intents de lliurament i normalment t’arriba un SMS d’avís el dia del lliurament.
També pots revisar si t’han deixat una nota per recollir la comanda a una oficina de Correus.
No he rebut la meva comanda
Consulta la data de lliurament de la teva comanda a través de https://macson.shipping-portal.com/rp/. També podràs comprovar l’estat de la teva comanda i veure si ha pogut patir algun retard.
Tingues en compte que les comandes només es lliuren de dilluns a divendres (excepte festius). Si al portal de seguiment la teva comanda consta com a lliurada, però no has rebut cap paquet, val la pena comprovar si el transportista ho ha lliurat a algú que visqui amb tu o bé, a l’edifici com per exemple la porteria o algun veí.
També pot passar que en el primer intent de lliurament no t’hagin trobat a casa. Si passa això, ho tornaran a intentar més tard o l’endemà.
Si ja has fet totes les comprovacions mencionades i encara no saps on és la teva comanda, contacta amb nosaltres perquè et puguem ajudar.
El paquet m’ha arribat en mal estat
Si el paquet t’ha arribat en mal estat, comunica-ho immediatament al transportista en el moment de rebre’l. També pots fer unes fotos i fer-nos-les arribar per tal d’ajudar-te amb la reclamació pertinent amb la companyia de transport.